abstinens

Det är lite pinsamt det här, men den som vill får väl döma mig..! Hade min kusins man hört/läst detta hade han skickat in mig på psyket direkt! Mitt största problem idag har nämligen varit att mitt internet på mobilen har varit off hela dagen och jag fick abstinensbesvär! Jag erkänner, det är lite skämmigt men jag är beroende! Totalt! Att sitta en hel dag på jobbet utan uppkoppling är inte lätt. Det upptäckte jag idag. Haha. Jag trodde inte att det var såhär illa men idag tvingades jag att inse fakta!

Skönt att vi hittade tillbaka till varandra tillslut :) Nu måste jag ta tag i jobbet igen, ville bara kika in och säga hej! Puss <3

Kommentarer
Postat av: anna

hahaha, du är ju bara för söt <3

2011-03-23 @ 16:03:52
URL: http://annastumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback