besök mitt i natten

God morgon!
Jag sitter nu på jobbet med en kaffekopp i högsta hugg. Det blev inte alls mycket sömn för mig inatt... För det första så tog det ganska lång tid innan jag kunde koppla av och sluta ögonen. När jag äntligen hade somnat vaknade jag av att det låg någon bredvid mig.. Jag såg hur täcket var upphöjt och format efter en kropp och jag såg ett bakhuvud och en nacke.... Jag tog det först för givet att det var Admir, men i samma sekund så kom jag ihåg att han inte var hos mig... Så jag flög ur sängen i panik. Men insåg sen att det inte var någon där. Det måste varit en dröm. Eller?!

Kommentarer
Postat av: annabanana

läskigt!! :/ och JA pannkakorna är jättegoda! med grädde till

2011-03-03 @ 12:09:40
URL: http://annacoolsombaraden.blogg.se/
Postat av: Marlene

Vad du än knaprar så vill jag ha samma ;P

2011-03-04 @ 08:26:32
URL: http://marlenejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0