dagens


Linne från Gina Tricot, rosa kofta från Cubus och blå jeansleggings från Vila.


Har för övrigt en dålig (läs hemsk) hårdag idag så jag satte upp kaluffsen i en boll på huvudet och valde att inte visa mitt fula tryne på bild! Haha...

Vi hade förresten en urkul lektion i skolan idag med massa heta diskussioner. Det är så underbart när det blir så! Jag älskar det! Efter skolan mötte fina Joanna upp mig och vi drog vidare in mot stan för sen lunch/tidig middag. Sen fortsatte vi myset hemma hos mig och kröp ner i soffan med varsin kopp med varmt innehåll i händerna;) Nu sitter jag och myser med Mini och snart kommer Jief hit. Vi ska korka upp en flaska vin, mysa och prata massa skit och fira en liten hemlis ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback