första inlägget i mars

Tjingeling!

Det har varit en bra dag idag. Det har egentligen inte hänt så mycket, nej egentligen inget speciellt alls nu när jag tänker efter.. Det har bara varit en helt vanlig onsdag... Jag var och lunchade och fikade med Admir idag innan han började jobba och efter det hade jag lite att uträtta... Så jag missade skolan idag. Och det var ju mindre bra! Men men.. Jag träffade tjejerna över en fika senare på kvällen och innan dess var jag hemma hos Lollo på middag. Tack fina! Nu ligger jag här i sängen och har ångest över att jag bara kommer få 4 timmar sömn inatt, max 5 - sen måste jag upp för att fixa lite och sen vidare till jobbet! Så jag förstår egentligen inte varför jag ligger här och bloggar?!?

Så nattinatt! Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0