Fram, bak, fram, bak....

Och så var det dags för det eviga problemet - fram eller bak?! Men låt nu inte fantasin skena iväg, jag förstår hur dumt det där lät men det enda jag syftar på är klockan! Jag har alltid samma problem år ut och år in. Även att jag vet (?!) att klockan ska fram nu till sommaren så blir jag ändå lika orsäker varje gång. Men nu är det så - fram ska den ;) Haha. Och det betyder ju att när klockan är 2.00 natten mellan lördag och söndag så är klockan 3.00. Men en sak jag fortfarande inte listat ut, och detta är pinsamt så mobba mig inte (speciellt inte du Marlene!), men betyder detta att vi får sova en timme kortare på söndag? Eller är det längre?! Jag blir tokig!

Jag är glad att jag inte behöver bry mig speciellt mycket, är ledig på söndag ;)
Så det får bli som det blir!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0