Fröken förvirrad

När jag satt och lunchade med mamma och Jia tidigare idag så kläcker jag ur mig något i stil med att "Nu är det redan måndag igen". De kollade på mig lika konstigt båda två och sa i kör "Måndag? - Det är väl ändå tisdag?!" Haha. Jag behöver inte säga så mycket mer än att jag har varit lite virrig den sista tiden. Men det blir väl lätt så när man är ledig, så jag får skylla på det ;)

Dagen har varit bra än sålänge. Sov lite för länge dock! Jia ringde och väckte mig kl 8 (precis som jag bett henne, tack älskling!) men sen somnade jag ju om och sov ända fram till 10! Inte så bra.. Men men, jag får skylla mig själv.. Jag var för övrigt uppe och sprang fram och tillbaka i lägenheten inatt och jag har letat efter Jia i hela sovrummet - under täcket, under sängen, bakom dörren, ja överallt, men jag hittade henne ingenstans. Galna bosnier hemsökte mig också. Haha. Ibland skenar fantasin iväg ;) Så det var ju inte så konstigt att jag var trött idag på morgonen!

Jag träffade även Jief en stund förut. Hon, jag och Jia var en sväng på stan efter lunchen med mamma. Sen när Jia drog iväg på annat så gick jag och Jief hem till mig en liten stund och mös på soffan. Och nu bär det (troligtvis) snart av mot norrliden och hem till Jia. Jag väntar bara på att hon ska höra av sig så jag vet hur jag ska planera kvällen. Och ska jag dit ska även Katrin på. Härligt att ha en heldag med tjejerna ♥

Skriver mer sen om jag orkar..
Puss sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0