känner mig jävligt duktig just nu

Dagen har varit händelserik och fullplanerad. Precis som det ska vara med andra ord! Jag hade som sagt skola mellan 12.30-15.30 idag och precis mitt i min klädångest (som jag tyvärr går igenom varje dag) så kom Anna förbi. Hon bjöd in sig själv på en kaffe och hur underbart är inte det?! Gör om det snart igen fina <3 Och ni som redan läst min blogg idag vet att jag spenderade eftermiddagen hos Lollo. Men det blev inte många knop. Hon kunde knappt röra sig efter operationen stackarn!

Nu är jag precis hemkommen från gymmet och fy faaan vad skönt det var! Ska försöka hålla det igång nu. Så jag ska försöka ta mig upp tidigt i morgon så jag hinner med att träna i morgon också! Jag känner mig så jävla duktig just nu i denna sekund. Härligt, härligt! Skriver mer sen (om jag orkar), tänkte bege mig in i duschen och sen krypa ner i soffan med en kopp te..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0