känner mig som en fattig student

Transatan var här inatt och lämnade räkningar för 8000:- i min brevlåda. Den jäveln, kunde han inte skänkt bort dom utgifterna till någon annan stackare!? Eller är det karma som spökar, får jag kanske lida för all min shopping jag roat mig med på sista tiden?! Tjii fick jag! Nu blir det till att snåla!

Jag har jobbat hela dagen, hela 100 timmar. Typ. Nej, men nästan. Det känns så! Men för att vara korrekt och helt ärllig så har jag jobbat 28 timmar + 16 timmars jour på två dagar! Ja, ni läste rätt! Lr snart så, går av jouren kl 7.00 i morgon bitti.. Så vem som helst kan ju förstå att jag är trött, så nu blir det sängen. Bums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0