precis som lovat...

... lite sent bara. Jag hade tydligen lovat mina fina läsare att jag skulle lägga upp ett inlägg i söndags (på fyllan i lördags natt) men jag får motvilligt tyvärr erkänna att just de minuterna av kvällen, då jag skrev det inlägget, de är som bortblåsta! Men bättre sent än aldrig eller vad är det man brukar säga?! Så här kommer det ;)

Som jag skrev i inlägget i lördags natt så var helgen sjukt rolig. Jag kunde slappna av så som jag inte kunnat på länge och jag umgicks med många fina människor och hade underbart kul varje sekund! Och de meningarna sammanfattar nog helgen ganska bra så jag sätter punkt där ;)

Måndag och tisdag har jag spenderat i stort sett all min tid på jobbet.. Så veckan har väl inte varit så händelserik än så länge. Men vi får väl se vad natten och morgondagen bjuder på ;) Nattnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0