resumé av fredag (heter det så?!)

God morgon, god morgon!

Sitter på jobbet nu efter ca 4 timmars sömn - behöver jag säga att jag är trött?!
Jag kan inte fatta att det redan är lördag igen..! Jag jobbar hela dagen och hela helgen så jag fick njuta av min ledighet igår! Dagen var härlig med mycket träning och massa mys med Mini innan hon åkte till mamma (hon ska vara där i helgen nu när jag jobbar så mycket). Jag gick även en sväng på stan med Fia och var och röjde på Maxi med älsklingen! Kvällen var underbar.. Först käkade jag och älsklingen middag ihop, sen var jag på bio igårkväll, med min fina "extramamma" Pia :) Alla borde ha en människa som henne i sitt liv! Tänk att en en föredetta svärmor kan bli en så underbar vän och ha en så stor plats i ens hjärta ;) Love you!
Efter bion hade jag och älsklingen hemmamys på soffan. Vi var sega och trötta båda två så vi kände inte för stan.. Vi halvglodde på en film istället och satt och mös och drack te innan jag fetingdäckade!

Nu ska jag svepa det svarta innehållet i kaffekoppen som jag håller i min hand så vi hörs/ses lr nått senare sweets! Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback