stel som en pinne

Huaa huaa - jag har träningsverk men oj så underbart härligt!

Dagen har varit mysig, som alltid på sista tiden :-) Jag startade som sagt dagen med en promenad med min lilla dam och sen sällskapade jag mamma på jobbet vid frukostdags. Efter det kämpade och flåsade jag på gymet - därav träningsverken.. Sprang därefter förbi Jief på jobbet och jag hade sjukt bra timing för just då hade hon rast så vi fick lite tid tillsammans! Ibland ska man ha tur :-) Haha. Jag har även hunnit med att fika med Jia, mamma Kerstin, hennes bror och söta Ayla. Träffat Katrin och Nicole har jag också gjort, (shoppat - men det är en hemlis), umgåtts lite med mamma och myst med Admir. Och nu ska jag villigt erkänna att jag är trött!!! Så godnatt på er..! I morgon är det betygssamtal i skolan. Ångest? Svar; Ja!

Kommentarer
Postat av: anna

MVG, vilka duktiga elever vi är! <3

2011-03-23 @ 16:04:28
URL: http://annastumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0