två dagar senare

Mm, nu har två dagar gått sen jag införde bloggförbud pga dåligt humör! Men nu kände jag att det var dags igen!

Efter en natt på soffan (fråga mig inte varför) har jag spenderat större delen utav dagen på stan. Mötte först upp Erika (fint namn pinglan har) för lite frukost och shopping och därefter blev det kaffe med Jief. Var även och bokade optikertid! Det var ju verkligen på tiden, jag har inte kollat synen på typ 100 år! Nu har jag varvat ner hemma hos Mini en stund så snart blir det promenad och sen biffa på gymet! Får se vad kvällen bjuder på!

Jag har förresten en underbar nyhet; Mitt fina lilla kusinbarn har äntligen tittat ut <3 Ett stort grattis till de nyblivna föräldrarna!!

Kommentarer
Postat av: annabanana

haaaaaaaaaaallåååå hallåååååå här va de länge sen uppdatering ;) PUSS

2011-04-06 @ 10:08:30
URL: http://annacoolsombaraden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0