Virvelvind av etik i huvudet

Sorry min dåliga - hemskt kassa - uppdatering här på bloggen. Jag skäms nästan lite. Men bara nästan. Och bara lite. För jag har en "bra" ursäkt - jag har nämligen slutprov i Etiken i morgon och jag har ångest..! Jag har andats, drömt och levt etik de sista dagarna! Det känns som att jag flyttat in i boken! Haha.. Jag och Anna har typ pluggat varje dag medans de små liven har lekt vid våra ben ;) Sitter just nu och försöker få in det sista men jag börjar tro att hjärnan är full på information för det jag läser fastnar lixom inte. Men jag kan det väl? Det kommer väl gå bra på tentan?! Eller..?


Mini & Tiiara leker med Minis favvo - Ior ;)
Sorry den dåliga kvaliteten, har dålig mobilkamera + att dom inte var still en sek!

Jag var precis ute på kvällsrundan men min lilla pingla - min kropp och min hjärna, ja minsta lilla cell i hela min kropp skrek utav behov av lite frisk luft. Så vi tog en liten runda förbi Jief, så det blev en lite "längre" promenad. Fast jag fuskade på vägen dit och tog snålskjuts med Katrin ♥ Jag var även förbi min fina Kusin idag som ska ha bebis när som helst! Det ska bli så underbart - jag är så glad för er skull! Har även hunnit med ett pass på gymet och lite shopping, men det pratar vi inte högt om!!!

Nu halvligger jag i soffan med etikblocket på magen - men ögonen på teven - BB!
Snart blir det sängen för i morgon ska jag försöka komma upp med tuppen! ;)
Puss sweets och önska mig lycka till i morgon och håll tummarna.
12.30 sätter jag pennan mot blocket! Gaahhhh!


Kommentarer
Postat av: Thezze

Tack för titten igår, ledsen att det inte var mer GO i mig =) Lycka till idag, jag håller tummarna för att det går bra på tentan...Puss

2011-03-17 @ 11:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0