egen tid

Antar att ni alla gett upp hoppet om mig och min blogg - med tanke på att det var länge sen jag delade med mig av mina tankar och funderingar.. Men tålamod sweets, jag ska nog få tummen ur snart. Jag har bara känt att jag behövt en paus, lite egen tid, lite privatliv..
Det har väl egentligen inte hänt så mkt sen sist jag skrev.. Jag har jobbat en del - men varit ledig desto mer. Det är ett härligt jobb jag halkade in på måste jag ju säga! :) Jag har även umgåtts mycket med mina fina flickor <3 Tagit det lugnt och njutit utav solen och blivit ett år äldre har jag också hunnit med.. Det har varit ett par softa veckor ifrån bloggen men samtidigt så har jag saknat det lite. Men jag har inte alls känt för att dela med mig av mig själv på sista tiden så då är det bäst att låta bli. Det är underbart det där med egen vilja :) God natt på er! Vi hörs när vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0