inne på den 9e timmen på jobbet

Och så börjar första dagen på jobbet efter 8 dagars ledighet lida mot sitt slut.. Eller nja, nu var jag väl lite optimistisk (stavning?!) - det är ju ett "par" timmar kvar plus jour tills i morgon bitti kl 7! Phjuuu! I morgon är jag ledig igen så jag har beställt massa, massa sol! Tror ni min önskan går i uppfyllelse?! Det tror inte jag...

Ikväll när jag kommer hem från jobbet ska jag rensa och organisera mina garderober. Det är ett måste! Orkar inte gå in på detaljer men ni som känner mig vet vad jag menar.. Sitter just nu på jobbet och smider planer på hur jag ska locka hem Nicole och Bosse för lite sällskap och temys om jag överlever alla kläder <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0