pantsatt på ming palace

Ja, det blev jag idag, hur konstigt det än låter.. Efter att jag spenderat ett helt underbart dygn med Jia så blev jag utbjuden på middag av min söta man.. Efter mycket velande hit och dit parkerade vi våra ass på Ming Palace där vi avnjöt en härligt god middag! Jag lovar - mängden mat hade mättat en hel familj i flera dagar! Men vi tryckte i oss nästan allt, iallafall Admir :-) När vi var redo att betala notan och rulla därifrån strulade deras kortläsare, så Admir kläcker då ur sig "jag springer och plockar ut kontanter i bankomaten, jag lämnar henne som pant!" snäll man man har, eller hur?! ;-) Men personalen fick sig ju ett gott skratt. Och tack och lov så kom han tillbaka som han lovat så jag slapp sitta där och skämmas med tom plånbok..

Men de bästa sekunderna de sista dagarna måste ha varit idag då jag var med Jia hos BM och fick höra bebisen hjärtljud. Kom ut nu lille pyret <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0