it's a big day tomorrow

I morgon är det "the big day", om allt går som planerat ;) Har varit rätt spänd och nervös ända fram till nu, men nu känns allt rätt lugnt faktiskt.. Det som sker, det sker.. Jag måste ju hålla fast vid de positiva tankarna. Jag tänker inte "måla faan på väggen" lr vad man brukar säga!?

Min måndag har för övrigt varit helt ok! Planerna med Erika gick i kras men vi sågs för en puss och en kram iaf och sköt upp daten tills i morgon. En extra dag ska jag nog klara av ;) Har även varit med Jia på maxi, barnlösa, helt galet! Det kändes inte riktigt normalt och helt..! Tanken var att jag skulle vara där just nu, men inget verkar ju gå enligt planerna idag så jag sitter hemma i soffan och myser.. Funderar på att korka upp vinflaskan som står och flörtar med mig från köket och varva ner med ett glas till en dålig film.. Man får ju passa på när man är ledig, för i helgen är det jag som jobbar! Efter 8 dagars ledigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback