2012.02.21 (gårdagens mat och träning)

Det blev inget gym igår. Jag och älsklingen tog en vända på stan istället. Jag hittade dock ingen bikini (som var prio ett) men jag kom hem med ett par shorts, en BH och en top istället. Allt från Gina. Jag hittade även en jättefin klänning men den fanns inte i min storlek så ska kolla ute på Hansa om jag orkar och hinner det innan jag åker annars kanske jag skickar efter den. Fast frågan är om jag hinner få hem den innan fredag..?

Här kommer gårdagens mat;
Frukost 8.15: Två kokta ägg och en kopp kaffe.
10.30: En clementin.
12.00: En banan, en clementin och två chokladbitar.
Lunch 14.00: En liten omelett (på 1 ägg) med rödlök och parmaskinka, lite sallad och ett glas vatten till det.
Mellanmål 15.30: 1/2 kesella naturell (mini) med frysta hallon.
Middag 19.30:En bit gädda med tomatsallad och ett glas rödvin.
Under kvällen: Ett glas rödvin och lite chips.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0