2012.04.03 (mat och träning)

Idag lät jag kroppen vila lite innan jobbet. Jag låg kvar i sängen alldeles för länge istället för att tvinga ut mig själv på en morgonpromenad! Men det behövde jag, man måste ju få vila ibland också :) Och som ni förstår så blev det inget gym idag och inte i morgon heller då jag jobbar heldag!

Men här kommer iallafall dagens;
9.15: Ca 2,5 km cykling till jobbet + 12 trappor upp.
Frukost 10.00: En proteinshake och en kopp kaffe.
Lunch 13.00: Två kokta ägg och två glas vatten.
Mellanmål 15.00: En makrillburk.
Middag 17.15: Räksallad (blandsallad, handskalade räkor, paprika, gurka, rödlök, majs) och ett glas vatten.

 

Kvällsfika 19.15: 1/2 burk kesella (rabarbersmak) med lite frysta hallon och en kopp te.
Kvällsfika 22.00: Ett litet äpple, två riskakor och en kopp te.
23.00: 12 trappor ner + ca 6km cykling hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0