2012.04.03 (mysig kväll igår)

Kvällen med Anna och Sebbe igår var jättetrevlig! Det gör vi om snart, men då vi alla är lediga dagen efter kanske så vi inte "måste" sova tidigt ;) Men killarna sket i att det var måndagkväll och skålade i whiskey. Och det innebar ju att jag fick köra hem mig och älsklingen hem till mig sen! Den är så härlig den bilen, det händer något när man trycker på gasen!! Haha! Tack för en mysig kväll sötingar!

Nu sitter jag på jobbet och äter en sen frukost. Jag fick nämligen starta arbetspasset med att tvätta av mina byxor! Jag tyckte att jag var smart idag på morgonen som satte en påse på cykelsadeln innan jag cyklade hit (eftersom att den brukar färga av sig) MEN nu färgade påsen av sig istället så nu var jag grön i arslet! Pappa fick sig ett gott skratt när han såg det kan jag lova! Men tur han såg det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0