2012.04.05 (mat och träning)

Eftersom att jag flydde ifrån verkligheten och åkte ut till frugan så blev det inget gym idag. Jag har ändå ingen motivation så det var kanske lika bra..?

8.00: 60 minuters promenad.
Frukost 9.30: En proteinshake och en kopp kaffe.
11.00: En kopp kaffe.
Lunch 12.20: 8 bitar sushi och ett glas vatten.
13.30: En kopp kaffe.
Middag 17.00: En liten portion spagetti med köttfärssås, en liten brödbit och ett glas vatten.
18.00: Ett glas rödvin.
Middag igen 19.00: En kycklingfilé med sötsur sås och ett glas vatten.
19.30: En kopp kaffe.
Under kvällen: Ett glas (kanske fler) rödvin.
Ska försöka ta mig ut på en lite längre kvällspromenad innan läggdags tänkte jag. Får väl se om jag lyckas...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0