2012.04.07 (gårdagen)

Vi hade som sagt familjemys hemma hos mamma och Kjell igår :) Syster, båda bröderna, allas respektive och alla barn och bebisar var där. De enda som fattades var lille Thure och Admir... Thure firade påsk med sin pappa och Admir var upptagen på annat håll. Men vi hade trevligt ändå, vi åt och drack gott (mm, jag struntade i morgonens nyktra plan) och njöt av varandras sällskap. Det är så sällan vi ses allihop såhär! Synd! Vid sjutiden gav gänget upp men jag drog mig kvar till niotiden. Lämnade kvar Mini hos mamma och begav mig ut till Jia för lite gos och kärlek innan söta och underbara Amir körde hem mig. Väl hemma hoppade jag i säng illa kvickt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0