2012.04.10 (mat och träning)

Tanken var att jag skulle till gymet idag men jag har haft sådan huvudvärk hela dagen så jag kände att det var lika bra att skjuta på det tills i morgon. Jag packar med mig träningsväskan så jag kan dra förbi gymet direkt efter jobbet. Och nu när jag tittar tillbaka på mitt värskeintag tag de sista dagarna så förstår jag ju vart huvudvärken kommer ifrån..! Oerhört onödigt och korkat av mig..!

Dagens;
Frukost 10.00: En tallrik fil, en kopp grönt te och lite blandad frukt.
Lunch 13.00: En liten portion spagetti med köttfärssås och ett knäckebröd med ost.
Middag 17.00: Kesoplättar (1,5st) och lite jordgubbssylt.
22.15: En mugg välling med frysta blåbär och fryst mango.
22.30: Ett stort glas vatten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0