2012.04.11 (god morgon)

Sitter på jobbet. En timme avklarad. 7 kvar. Jag jobbar bara "halvdag" idag :) Mannen är hemma hos Mini till ett-tiden sen drar han till jobbet.. Aaa vi går om varandra. Nu när jag fått nytt schema jobbar han kväll då jag jobbar dag och dag då jag jobbar kväll... Inte det roligaste upplägget kanske men det är underbart för vavvan och jag jobbar ju inte varje dag så vi ska nog lösa det här med :)

Efter jobbet blir det träning. Äntligen! Får se om det blir gym eller ett pass, jag har inte bestämt mig än. Ska kanske sola också innan jag ska dra mig hemåt. Om inte jag och mamma gör det i morgon... Skrivs mer sen, ska göra lite nytta här nu, men först ska jag dricka upp mitt kaffe :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0