2012.04.12 (i min onepiece)

Nu är jag äntligen hemma! Precis som igår, så har det varit fullt ös hela dagen. Började som sagt dagen med jobb 8-16. Vi fick finbesök av Mika runt 13-tiden och sen sa det vips och så var det dags att sluta.. Drog då bort till solariet och mötte upp mamma för att njuta och koppla av en sekund. Slumrade till någon minut och samlade lite ny energi för gymet där jag körde 30 minuters konditionsträning på löpbandet och sedan 45 minuters TRX. Nu har jag hällt i mig en shake och duschat och myst ner mig i min onepiece under en filt i soffan. Behöver jag säga att jag är trött?! Men ännu är inte dagen slut. Snart kommer Katrin hit för mys och matteplugg.. Ingen vila än inte..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0