2012.04.19 (gårdagens mat och träning)

Jag hade ju som sagt bestämt mig för att dra till gymet igår. Jag skulle gått dit på morgonen eftersom att jag ändå var vaken så tidigt, men det blev ändrade planer och jag gjorde ju stan med frugan istället. Så tanken var då istället att det skulle bli ett kvällspass. Jag gjorde mig redo vid åttatiden, hoppade i träningskläderna och plockade fram vattenflaska och allt annat som jag behövde och när jag tog på mig mina skor och min jacka så kom Mini springandes med viftandes svans och ett himla glatt humör - hon trodde det var dags för promenad. Och då kunde jag bara inte lämna henne hemma, så jag offrade min träning och tog med lilldamen på en långrunda kring stan! En timme blev det och vi njöt båda två av varje sekund så det var helt klart värt det!

Gårdagens;
9.00: 30 minuters promenad.
Frukost 9.40: En proteinshake.
Lunch 12.15: Kesoplättar (1,5st) och två knäckebröd (minirut) med ost. Ett glas vatten.
Efter maten: En kopp kaffe.
15.00: En kopp kaffe.
Middag 18.00: "Laxgratäng" med brysselkål och ett glas vatten.


20.00: 60 minuters promenad.
Kvällsfika 21.00: En kopp kaffe och en proteinbar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0