2012.04.22 (stressen smyger sig på)

God morgon! Idag är det en sån där trist och seg söndag.. Sitter på jobbet och fryser under en filt. Mår lite knas idag. Men det är nog bara resfeber och stress inför resan. Det är så mycket jag måste hinna fixa innan vi åker. Köpa (bland annat) skor, kavaj, väska, bikini, jag måste växla pengar, prova ut alla kläderna, tvätta, packa, fixa naglar, epilera ben, göra hårinpackning, ansiktsmask, göra fotbad och fila fötterna, städa, deklarera osv, osv och samtidigt ska jag hinna träffa alla vänner, mysa med min man, gosa med vavvan, hinna med alla andra vardagssysslor, träna och självklart jobba.. Jag hade behövt en veckas semester innan semestern för att hinna med allt! Men idag är det bara jobb som gäller - i morgon börjar kaoset..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0