2012.04.25 (på is)

Hej hopp! Bloggen har legat lite på is, jag har inte haft tid helt enkelt. Och så kommer det förmodligen vara nu lite drygt en vecka framöver då jag pyser till Cypern på fredag! :)

Mina mat & träningsinlägg kommer jag troligtvis lägga ner då jag känner att jag fått bra koll nu och har inte längre någon nytta av dom. Anledningen till att jag började med dessa inläggen var för att ha koll på mig själv med tanke på att jag haft problem med vissa råvaror.. Men nu har jag lärt mig vad min kropp klarar av och i vilka mängder jag ska äta och inte äta. Ja, vad jag mår bra av helt enkelt!

Skriver igen när jag får tid! Nu ska jag fortsätta jobba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0