2012.02.09 (glömde uppdatera igår. Oups)

Jag drog och tränade med älsklingen igår eftermiddag och sen gick tiden så fort fram till läggdags att jag glömde bort det! Så kan det gå..!

Idag tog vi lite sovmorgon då mitt hjärta inte började jobba förrän 12.30. Skönt och välbehövligt. Vi hann även med en lunch på stan innan det var dags för honom att åka ;) Eftermiddagen har varit lugn. Jag har mest fixat lite här hemma med tvätt olite annat nödvändigt. Söta Jief var förbi på en snabbvisit efter jobbet så då passade jag på att ta en fikapaus! Ikväll blir det eventuellt födelsedagsmys hemma hos Jia, det är inget bestämt än så det är väl bara till att vänta och se....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0