2012.02.11 (mat och träning)

Idag har jag mer eller mindre varit still i stort sett hela dagen. Jobbar. Och vi har inte haft något speciellt för oss, så då blir det lätt så.. Men här kommer iallafall dagens motion och matintag.

Promenad till jobbet.
Frukost 9.30: En Activia med krossade linfrön och blåbär, en kopp kaffe.
Lätt lunch 12.15: Ett kokt, mosat ägg med lite smör och salt, en kopp te.
Mellanmål 14.00: 1 apelsin, blåbär
Middag 15.30: Råstekt potatis med bacon, ett glas vatten.
Mellanmål 18.00: 1 kiwi, en kopp kaffe.
Kvällsmat 19.30: Proteinshake.
När jag slutar blir det en promenad hem.

Laddade ner en app tidigare idag som räknar ut kaloriintag samt förbränning. Så detta är vad jag fått i mig idag (resultatet visas med förbränning inräknat).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0