2012.02.13 (mat och träning)

Usch vilken morgon! Jag mådde inte alls bra idag när jag vaknade. Illamående och magont, yr och svag. Bara tanken på mat fick det att vända sig i magen, så jag har i stort sett gått utan mat mer eller mindre hela dagen.... Jag låg i sängen hela morgonen och tittade på massa dåliga serier. Mest repriser. Men framåt eftermiddagen så var jag på benen igen! En liten stund.. Jag "startade" dagen med kaffe i källarn vid 14.30 och vid 16 slumrade jag till. Vaknade vid sju. Så behöver jag säga att dagen inte riktigt blev som planerat? Träningen fick jag skjuta på och varken städning eller tvätt blev genomplöjd. Men nu mår jag iallafall lite bättre och har fått i mig lite mat och ny energi, så nu får vi se vad kvällen bjuder på. Jag är efterlängtad på Röda gatan men det faktum att jag inte har någon egen bil gör det hela lite problematiskt, så vi får se hur det blir...

Här kommer iallafall dagens "mat":
Frukost 10.30: Älsklingen tvingade i mig en liten bit av kanten på en brödlimpa med skinka och tomat och en kopp te.
Mellanmål 13.00: En kopp te och ett glas vatten.
Lunch: ---
Mellanmål 14.30: Tre minirut med räkost och en apelsin.
16.00 - 19.00: Nap
Middag 19.15: Laxfilé med mosad och kryddad avocado i paprika och ett glas vatten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0