2012.02.14 (mat och träning)

Idag är det som sagt alla hjärtans dag. Och jag jobbar.. Det snöar och är trist väder ute så vi myser här innanför väggarna ;) Admir jobbar kväll denna veckan så Mini är hos mamma medans jag är på jobbet. Hoppas jag får hem henne ikv bara! Mamma visste inte om hon hade lust att köra ut i ovädret igen, så isf får Pinglan stanna där inatt.. Så jag håller tummarna för att det ska sluta snöa! Annars blir det tomt inatt...

Dagens;
Promenad till jobbet.
Frukost 9.30: Proteinshake, en kopp kaffe och ett glas vatten.
Lunch 12.30: En halv burk kesella naturell med blåbär, en knäckemacka (sport) med salami och en kopp te.
Mellanmål 14.30: En apelsin och en kopp kaffe.
Middag 16.45: Grönsakssoppa, ett par rostade mackor och ett glas vatten.
Promenad hem senare ikväll när jag slutar.

Det blir nog inte så mycket mer i magen idag. Bara en frukt eller något senare ikv kanske. Är proppmätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0