2012.02.23 (gårdagens mat och träning)

Igår firade jag och min man som sagt fyra år tillsammans. Han startade dagen med jobb 6.00 och själv så tog jag en låång sovmorgon! Så någon träning blev det inte, jag sov bort den tiden istället... Vid fyratiden möttes vi upp igen och begav oss ut på stan för att leta mat. Och vår dåliga fantasi tog oss till Thai Silk.. Efter middagen tog vi en vända på stan, gick förbi systemet och fixade lite vin till kvällen och sen stannade vi till på hemmakväll (?) för att hyra film. Så det är väl inte så svårt att räkna ut vad kvällen bestod av? ;) Vin, skräckfilm och älsklingen tätt intill - behöver jag säga att det blev en lyckad kväll?! ;)

Gårdagens matintag;
Frukost/lunch 12.00: Tre knäckebröd (havre) med leverpastej och majonäs. En kopp te.
Middag 17.00: Buffé på Thai Silk. Ett glas vatten till det.
Kvällsgott utspritt under kvällen: En kopp te, ett glas coca cola, två glas vin och två rostade mackor med smör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0