2012.02.25 (ändrade planer)

Det blir aldrig som man tänkt... Jag gick som sagt upp tidigt idag, var ute med vovva, duschade och gjorde mig iordning, satte på kaffe, fixade frukost och väckte min man. So far so good. Vid elva drog vi ut till hansa för den efterlängtade shoppingen ... för att vända och åka hem igen...! Nämner inga namn men --- sabbade min dag. Så min man fick lämna av mig här hemma och åka iväg som en superman.. Hela planeringen gick i stöpet!

Men jag är inte bitter! Jag sparar ju dom pengarna (tills i morgon förhoppningsvis). Istället för shopping fick jag finbesök här hemma. Jia och Ayla var på bio så dom kom förbi på kaffe och saft ;) Och jag och ayla fick även lite egen tid då Jia sprang ett ärende på stan. Söta unge! Hon tog mini i kopplet och gick ut med henne på gården, säger "mini, kissa!" och hundfan gör det! Haha underbart!!

Sötnosen med jackan bak&fram ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0