2012.02.29 (full rulle)

Idag har det varit fullt ös sedan jag slog upp ögonen idag på morgonen! Startade dagen med en härlig morgonpromenad och fortsatte sedan med ett snack på kontoret. Efter det mötte jag upp Marlene för lunch och en vända på stan! Sen tog det stopp! Min kropp blev inte glad över lunchen så jag var tvungen att landa på soffan en stund. Aldrig mer att jag äter bea! Fy fan! Men men, nu är jag på benen igen och har varit ute och gott med Mini i en timme. Var förbi Jief och sa hej. Man får njuta av det lilla ❤ Sitter just nu i soffan med det största glaset vatten på länge. Funderar på om jag ska dra till gymet eller om jag ska ta det i morgon.. Hm..?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0