2012.01.09 (älskade vän)

Jag överraskades av dessa fina ord idag när jag slängde ett öga bort mot mitt köksbord. Underbara kvinna!

Jag önskar verkligen att varje människa hade en sån här underbar vän vid sin sida. Ingenting är omöjligt med det underbara stöd hon ger och den kärlek hon delar med sig av gör underverk! Att ha någon som alltid ställer upp, någon som alltid finns där och lyssnar och ger råd och är ärlig i alla lägen - det är otroligt sällsynt. Och jag har fått turen att ha dig i mitt liv! Jag måste ha varit en ängels ängel i ett tidigare liv! Du är den vackraste jag vet Johanna. Du har ögon som får vem som helst att smälta (och samma ögon har din dotter, så se upp med killarna om några år) ;) Du har ett skratt som smittar av sig och en underbar famn att gosa sig in i. Men det bästa med dig, det är det du har på insidan. Du har den vackraste av själar och det största hjärta jag vet.

Jag älskar dig. Och jag älskar dom små.
Alltid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0