2012.01.11 (livlig natt)

Ojoj nu vek jag mig för sängens rop! Det har varit en lugn dag, men en tuff natt. Jag har blåmärken på armen efter nattens kickar och sparkar. Söta, men vilda lilla Neo och Jia stannade här inatt och det är ju så mysigt men hjälp vad han stökade omkring här i sängen! Ena sekunden hade jag ett huvud i armhålan och i nästa ett finger uppkört i näsan. Var det inte det så var det en hård spark någonstans på kroppen eller slagsmål om täcket. Haha. Men kan man annat än att älska detta barn?!

Morgonen var lugn och mysig och vid två slank jag ner i källarn för ett par timmars pappersarbete sen gick jag och mamma en liten sväng på stan. Planen var egentligen gymmet men vi hade varken lust eller energi så vi sköt på det. Gymmet finns ju kvar - men inte fynden på stan ;)

Men nu blir det som sagt sängen. Jobb i morgon och det står mycket på schemat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0