2012.01.30 (hemma efter en natt på vift)

Dålig uppdatering i helgen, i know. Men det har inte funnits något speciellt att skriva om. Har ju typ hängt på jobbet varje minut...

Spenderade gårkvällen och natten i älsklingens nya lya. Första natten där för mig och Mini och det gick galant ;) Vi låg och trängdes i en mindre säng än vad vi är vana vid. Tajt och mysigt! Jag kom precis hem efter en vända i Rinkabyholm och lunch på stan med min man. Men nu har han lämnat oss och åkt till jobbet så nu är det bara jag och Pinglan hemma (hos mig). Ska mysa ner oss i soffan en stund sen blir det kaffe i källarn. Jag ska försöka träna ikväll också men har ont i mitt ben så jag får se hur jag gör....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0