2012.01.31 (grinig)

Jag är på dåligt humör just nu måste jag ju erkänna. Mitt ben jävlas med mig och jag måste kanske skjuta på träningen igen. Jag och mamma gick en liten vända på stan förut och efter bara ett par minuter började det värka. Tror det är benhinneinflammation, eller påväg att bli.. Och visst, jag kan ju alltid träna överkroppen, men jag kan ju inte ens värma upp utan att anstränga benet :s Jag får se hur jag gör. Ska glo på Svenska Top Model och kissa Mini sen får vi se hur det känns....

Jag fick iallafall lite uträttat på stan! Köpte lite nya tjocka strumpor, en tröja och massa nya träningskläder och var även förbi Apoteket (som var prio ett idag, duktigt av mig att inte glömma det). Myset med Jief blev till en snabbvisit då det inte riktigt blev som planerat, men det var iallafall kul att se henne en liten stund ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0