2012.01.31 (sista januari)

Det är rätt sjukt att det redan är februari i morgon! Det går undan!

Gårdagen var lugn. Det blev ingen träning dock, jag vågade inte för mitt ben.. Framåt kvällen kom Jia förbi på en kaffe sen bestämde vi oss för att åka vidare till Amir för middag och mys. Så vi packade ner lite nödvändigt i en väska, stoppade Mini innanför jackan, hämtade upp Neo och begav oss mot Röda gatan.. Älsklingen kom även han dit efter jobbet. Det finns ju inget bättre än en lugn kväll med nära och kära ❤

Natten spenderades hos min man så jag kom hem bara för en stund sen. Mini ligger helt avslagen i soffan och jag slöglor lite teve. Jief är påväg hit för lite catchingup, det var länge sen vi sågs nu.. I eftermiddag blir det nog en vända på stan sen gymet, nu kan jag inte hålla mig längre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0