2012.03.05 (mys med lilla familjen)

I torsdags eftermiddag tog jag min vavva och mitt pick och pack och begav mig ut till frugan och barnen. Pyjamasparty stog på schemat! Vi bäddade med filtar, kuddar och täcke på vardagsrumsgolvet, hoppade i våra pyjamas och tittade på den lilla sjöjungfrun hela kvällen! Vi hade en urmysig kväll men morgonmyset var nog snäppet bättre. Jag vaknade av att en söt liten tös kröp ner under täcket och la sig tätt intill ;) Vid halv tiotiden gick jag och Ayla hem till Admir för att lämna Mini och sen fortsatte vi bort till öppna förskolan där vi mötte upp Jia och Neo igen och sen var det röj i två timmar! Sen fortsatte myset hemma på golvet med lite lunch och ännu mer Ariel.. Sen var jag mer död än levande. Ett dygn med lilla familjen och en busig hund tog på krafterna men mysigt var det - så det gör vi om snart!

 


Några bilder från öppna förskolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0