2012.03.05 (mat och träning)

Nu är jag trött på att vara sjuk! Det är så trist och segt. Allt som skulle göras här hemma är gjort, förutom den sista maskinen tvätt men det känns lite sent för det nu.. Och träningsabstinens har jag, jag vill till gymet och jobba lite, eller ut och springa, eller iallafall ta en långpromenad i det fina vädret! Men febern dödar mig. Fast jag är piggare idag! Jag iallafall fått i mig lite mer mat så det går väl åt rätt håll ;) Så i morgon kan jag kanske mjukstarta lite..?! Med en promenad eller så om det fina vädret håller i sig. Nu blir det BB sen kissa vavva och sen sängen när älsklingen kommer! Snart förhoppningsvis... Han är i sjukstugan med sin mor, det var något med knät. Och vården är ju dom den är, dom har väntat på läkaren sedan kl 4 nu. Dåligt!
Men men, här kommer dagens:

Frukost 1 10.15: En kopp varm mjölk med honung.
Frukost 2 12.00: Tre rostade mackor med ost, ett glas vatten.
Middag 18.00: Kesoplättar (1,5 st) med lite sylt och en kopp te.
Kvällsmat 19.30: Ett par rån med räkost och lite vindruvor.
Kvällsgott: En redbull sugarfree och ett par majskrokar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0