2012.03.07 (min dag)

Igår var jag så glad över att jag var på fötter igen. Men jag ropade nog hej för tidigt för idag knockade febern mig igen. Var och lunchade med mamma och det kändes som om jag hällt i mig en hel flaska vin! Jag var virrig, snurrig, ofokuserad och allmänt borta.. Så jag kröp snabbt ner under täcket när jag kom hem igen. Runt femtiden hämtade Admir upp mig och vi åkte hem till honom för att tvätta lite. Han tryckte även i mig lite mat. Det är tur han tar hand om mig! Gullet! Vid niotiden blev det en fika hemma hos Jia. Vi samlade ihop gänget och alla är vi mer eller mindre sjuka så vi mös ihop oss i soffan en stund ;) Ligger nu hemma i sängen och ska krypa tätt intill min man och gosa och pussas och försöka få lite sömn snart för i morgon är det jobb som gäller...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0