2012.03.10 (Ändring. Start - nu!)

Det här med att gå ner ett par kilo tills vi drar till Cypern verkar svårare än jag trott. Min kropp har fastnat på min nuvarande vikt så nu måste jag bli stenhård mot mig själv om jag ska lyckas med det här! Nu får det vara slut på att äta ute, lyxa till det med vitt bröd, ost och allt annat "onödigt". Att äta ute är en riktig bov! Man vet ju egentligen inte alls vad dom stoppar i och tillsätter och hur det är tillagat. Och hemmagjord mat är ofta godare och som sagt - man vet vad man stoppar i sig! Nu blir det ändring! Jag SKA (försöka) hålla mig till sallad, frukt och grönt, nyttiga fetter och bra proteiner och all potatis, ris och pasta ska bort! Och den där förbannade osten! Och brödet! Det är min svaghet..! Men jag ska klara mig utan det, det är ju som att sluta med vad som helst - det är jobbigt ett par dagar sen går det som en dans! Nu jävlar! 48 dagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0