2012.03.10 (update från igår)

Sitter vid frukostbordet på jobbet och funderar på vad jag gjorde igår.. Och det jag kommer fram till är att det var en helt ok "ledig-sjuk-städ-fix-dag"! Jag dammade lite där hemma, dammsög, tvättade, slet bort sängkläderna och lite annat fix. Vid 4-tiden gick jag och mamma en kortis på stan och vid 5-tiden mötte jag upp Admir och det resulterade i mat! Sen gjorde vi IKEA, Hansa, Bauhaus och Mediamarkt fortare än fortast! Sen vidare hem för att fixa min garderob. Äntligen. Så nu är det utrensat och ordning och reda!

Kvällen spenderades med min man, min sjuka fru och Amir. Vi slängde ihop lite av det vi kunde hitta och satt och åt gott och drack godare ;) Vi hade en mysig kväll bland alla sjukbaciller men vid tolvtiden var vi trötta och sega så vi gav upp och drog oss hemåt mot Röda gatan för att krama kudden....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0