2012.03.11 (får / får inte)

Det här med att strikt förbjuda sig själv vissa saker, det håller inte i längden va..? Det är iallafall vad jag fått lära mig. Så jag tror jag ska införa en "äta-vad-jag-vill-dag" men en feeet regel är då - i "rätt" mängd! Ingen frossa här nu inte! Jag tror det får bli lördagar för då är första dagen om 6 dagar och då borde kroppen hunnit vänja sig vid att vara utan det onyttiga. Det är ju de första dagarna som är värst! Igår fick jag kämpa emot med både näbbar och klor. Pappa åt nämligen ugnsbullar med ost och OMG vad min kropp skrek efter detta bröd! Men jag höll mig till min frukt och min keso... Men jag hade dock en svag sekund igår kväll då jag tillät mig själv ett par godisbitar.. Och jag som aldrig äter godis! Men men, fuck it....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0