2012.03.12 (det blev en mysig kväll ändå)

Att bara sitta still och andas och bara vara verkar inte riktigt vara min grej idag.. Jag la mig på soffan och försökte koppla av en stund men jag hade spring i benen och så mycket energi så jag drog fram epilatorn och plågade mig själv lite. Sen ringde jag hit Katrin så vi har fixat lite med naglarna och donat lite här hemma. Tänkte göra ansiktsmask och färga bryn och fransar också men vi fastnade framför Big Brother så sparar det till en annan dag! Men nu är jag trött däremot! Katrin lämnade mig precis och ett par minuter senare trillade min man in innanför dörren. Han står just nu i köket och lagar mat (mm, han äter middag mitt i natten, det blir lite knas när man jobbar skift). Själv så ligger jag utslagen i soffan och myser med Mini. Ska låta älsklingen laga klart och svälja maten, sen blir det en kisserunda och sen sängen! Någon långpromenad känns inte så lockande nu.. Men sängen däremot..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0