2012.03.12 (en dag fylld av kärlek)

Åh jag har haft en så härlig dag! Och inte är den slut än :) Jag startade som sagt dagen med två långpromenader, hörde fåglarna kvittra, fick ny energi och ett glatt humör utav en strålande sol och njöt utav underbart sällskap av hund och man. Eftermiddagen har spenderats med mina otroligt fina vänner. Jia, Neo och Angelica (och bebis i magen) kom hit runt lunch och sen sprang vi på Katrin och Fia på stan så vi gick hem till mig, mös ner oss i soffan och drack kaffe, skrattade och pratade om allt mellan himmel och jord! Jag är så lyckligt lottad som har så fina vänner runt omkring mig! ❤

Nu sitter jag ensam hemma och varvar ner lite. Jag har inte varit hemma sedan i fredags så det var rätt skönt att krypa in under en filt i soffan.. Och bara vara.. Kvällen är fortfarande oplanerad. Jag vill så gärna gå och träna lite men förkylningen har inte riktigt gett med sig än, så jag vet inte om jag vågar. Jag väntar hellre en dag extra än att bli sängliggande igen. Det får nog bli en långpromenad till ikv ist... Men först - lite mys på soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0