2012.03.14 (kroppen sa ifrån)

Ojoj! Luften gick ur mig igår som ett stort hål i en liten ballong! Jag höll mig vaken så pass länge att jag hann läsa älsklingens mess "jag kommer nu" men jag hade somnat på soffan när han klev in genom dörren 10 minuter senare! Han kissade Mini, duschade och åt utan att jag märkte något alls. Jag tog mig, på något sätt, in i sovrummet men jag somnade med kläderna på...

Idag startade jag dagen 8.30. Men utan långpromenad ;( Jag hann inte riktigt med det, utan jag duschade och gjorde mig iordning och kissade Mini en kortis bara sen mötte jag upp mamma vid resebyrån. Det är nämligen dags att hosta upp pengarna nu! Men det var fullt där borta så alla satt upptagna så vi vände lika snabbt. Vi får ta det i eftermiddag istället när hon inte har någon tid att passa. Hon smet nämligen ifrån jobbet en stund... Nu sitter jag hemma och tar det lite lugnt, jag känner mig fortfarande rätt utslagen. Ska iväg på en jobbgrej om 1,5 timme så jag försöker samla lite energi. Vi får väl se hur det går. Jag funderar på att kicka igång mig själv med en red bull :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0