2012.03.14 (lyckad dag)

Och så är ännu en händelserik dag slut. Mitt "hemliga uppdrag" gick galant så nu får vi se vad det kan ge framöver.. Spännande..

Eftermiddagen spenderades med Erika. Det har blivit en del Eri(ck)a tid på senaste tiden och det gillas skarpt!! Vi möttes upp på stan efter att jag och mamma varit och betalat resan och gick raka vägen hem, men en liten avvikelse. Och det slutade med att jag fick med mig två tröjor hem. Oups ;) När hon lämnade mig vid halv åtta-tiden så somnade jag till på soffan och vaknade strax innan tio. Så då var det bara till att gå ut på kvällspromenad och sedan krypa ner i sängen. Så här ligger jag nu och väntar på att min man ska komma och lägga sig här bredvid. I morgon är det jobbdags igen så jag borde försöka sova snart..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0